Nakupujte online, vyzvedněte bezpečně na prodejně

Jak aktuálně můžete získat zboží z HUDY?

  • Všechny naše kamenné prodejny nyní fungují jako výdejny eshopových objednávek v čase dle standartní otevírací doby dané prodejny. Zkontrolujte si prosím možnou změnu otevírací doby jednotlivých prodejen HUDYsport.
  • Na prodejnách je nyní možné pouze vyzvednutí internetových objednávek (osobních odběrů a rezervací), běžný nákup na prodejnách včetně zkoušení zboží aktuálně dle nařízení vlády možný není.
  • Možnost osobního odběru nebo rezervace zboží na konkrétní prodejně, platí pouze v případě, že všechno objednané zboží má prodejna skladem. Přeposílání zboží mezi prodejnami není možné.
  • Pro úhradu za zboží doporučujeme využívat primárně bezkontaktní a online platby kartou nebo online převodem. Pokud zvolíte dobírku, zaplaťte jí ideálně kartou u řidiče při převzetí zboží od přepravce.
  • Dbejme společně na bezpečnost a zdraví nás všech - roušky, odstup a desinfekce jsou na všech našich výdejnách samozřejmostí!

Vrácení zboží (POUZE PŘI NÁKUPU PŘES ESHOP)

  • Odstoupení od smlouvy je možné realizovat prostřednictvím výdejny na jakékoliv kamenné prodejně HUDYsport v ČR nebo zasláním na adresu kamenné prodejny, ze které vám bylo zboží doručeno, případně zasláním na adresu centrálního skladu HUDY.
  • Zkontrolujte si prosím možnou změnu otevírací doby jednotlivých prodejen HUDYsport.
  • Pro zboží zakoupené v období od 1. 12. do 8. 12. 2020 platí prodloužená lhůta pro vrácení zboží do pátku 8. ledna 2021.
  • Pro zboží zakoupené od 9. 12. 2020 platí naše standartní prodloužená 30-ti denní lhůta na vrácení zboží.

VÝMĚNa ZBOŽÍ (POUZE PŘI NÁKUPU V KAMENNÉ PRODEJNĚ)

  • Prodloužená lhůta pro výměnu zboží platí pro zboží zakoupené v některé z kamenných prodejen HUDY v období od 1. 12. do 24. 12. 2020.
  • Zboží je možné vyměnit  do pátku 8. ledna 2021.
  • Zboží lze vyměnit za jinou dostupnou velikost nebo za jiné zboží minimálně ve stejné nebo vyšší finanční hodnotě, které je skladem na prodejně, kde k výměně dochází. Případný rozdíl v ceně je třeba doplatit.
  • Zboží lze vyměnit pouze v té prodejně, ve které bylo dle prodejního dokladu zakoupeno. Zkontrolujte si prosím možnou změnu otevírací doby jednotlivých prodejen HUDYsport.
  • Zboží k výměně nesmí být poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno a musí být vráceno včetně veškerého příslušenství (záruční list, manuál, obal, visačky apod.)

Reklamace

V případě potřeby nás kontaktujte

  • Na telefonu +420 734 793 038 každý všední den od 8:00 do 16:00 hod.
  • Na emailové adrese objednavky@hudy.cz každý všední den od 8:00 do 16:00 hod.
  • Na online chatu každý všední den od 8:00 do 16:00 hod (odkaz na online chat najdete v pravém dolním rohu našich stránek).